Høne forberedelser, neglelakk og champis på kjøl

Her på hytta er vi klare for morgendagen, uten stress eller mye tid brukt på forberedelser. Kalkunen er smurt inn med smør og krydder, i kjelen småkoker innmaten med grønnsaker til morgendagens kraftsaus. 

Jentene lakker negler, skravla går og akkurat nå er frøkna mi akkurat som andre jenter på hennes alder.

Eldstemann har reist hjem igjen, og skal feire dagen sammen med venner. Det gleder mammahjertet at han nå er såpass mye bedre at ungdomstiden kan nytes igjen, fest og morro hører jo med i den alderen:-)

Jeg bretter opp ermene for 2018, herfra kan det bare gå oppover! 2017 har vært tøffere enn jeg følte jeg klarte å komme meg gjennom. Det har vært mange tunge dager, jeg har gått fra håp til fortvilelse, dyp sorg til glede. Jeg unner ingen å gå gjennom det vi har gjort, men vi har i alle fall lært at livet ikke er for pyser! Ingenting tas lenger for gitt, og vi er mer oppmerksomme på livets små gleder nå enn tidligere.

Med denne på kjøl kan 2018 bare komme. Du klarer ikke ta meg lenger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg