Jeg har ventet i 12 år på dette!

I 12 år har jeg kjempet mot kroppens sykdomstegn, men den har vunnet hver gang. Hodet mitt har hele tiden villet så mye, og viljen har det ikke stått på. Hver gang jeg har latt være å lytte til kroppen har den straffet meg med et smertehelvete og en utmattelse jeg ikke unner noen. Ikke nå lenger! Nå er jeg i førersetet av livet mitt, jeg velger selv hva jeg vil gjøre, og når. Kroppen straffer meg ikke lenger, fordi jeg lærer å styre hjernen i andre baner enn før. At noen fremdeles i 2018 undervurderer hjernens egenskaper og hvordan den faktisk styrer hele kroppen vår overrasker meg. Jeg har undervurdert den selv, men nå spiller vi på lag. Det funker, jeg lever igjen og det er nesten ikke til å tro!

I helgen var jeg på Idrettsgallaen, sammen med min bror. Vår mamma var nominert til Årets Ildsjel, så dette ble en stor begivenhet å være med på.

Det ble en lang dag, og en enda lengre natt da vi fikk innpass på VIP nachpiel. Jeg danset hele natten, etterfulgt av natt kebab kl 03:30. Ikke nok med det endte jeg sovende på badegulvet på hotellet, da min kjære bror snorker som ti basskasser..:-))

Det beste er at jeg våknet dagen etter, fremdeles med en følelse av en frisk kropp og i stand til en bedre frokost på Mc Donalds før jeg kjørte hjem fra Hamar. Å nyte å leve normalt er helt sinnsykt, og jeg feirer litt hver dag.

To gladlakser klare for galla:-) 2018 skal bli fantastisk, og jeg startet liksågodt med en skikkelig fest:-)

2 kommentarer
    1. Så utrulig deilig det må føles etter så lang tid! Da går jeg sterk ut ifra at du er tilbake i atbeid innen kort tid :)?

    2. Sofie: jeg er kun i startprosessen av å bli frisk, det er mye jobbing med kropp og hodet fremover. Jeg vil begynne smått med jobb, men jobben med å bli frisk er viktigst. Det er for tidlig å kaste seg ut i full jobb igjen nå, men det kommer-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg