Det er så sinnsykt vondt!

I dag skulle du ha pakket kofferten din, vært full av reisefeber og klar for en ukes skoletur med klassen. Vi vurderte til og med at jeg skulle bli med så du kunne hvile deg innimellom sammen med meg. Men slik ble det ikke. Isteden sitter du i sengen din og ser litt på Ipad, og sover, slik du har gjort hver dag de siste månedene. Vennene dine der ute er snart klare for eventyr, og jeg gleder meg virkelig på deres vegne. Jeg kunne bare så inderlig ønske at jeg var en av de andre foreldrene i morgen. En av de som vinker farvel til sine ungdommer, se smilet og gleden i øynene deres. At du, min fantastiske jente, kunne få lov å være en av de.

Noen dager er tøffere enn andre…i dag er en av dem..

-anette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg