Hverdagen, intravenøst og håp

Hjemme igjen hos mine, og det var fantastisk å klemme dem igjen. Hverdagen startet brått, med besøk av hjemmesykehus som kom med ny væske og intravenøs pumpe i dag. Jeg har tilbrakt mye av dagen i sengen med frøkna, som kviknet litt til utover ettermiddagen. Vi hadde fått Shakra armbånd  i posten mens jeg var borte, som måtte på. Man drypper eteriske oljer på kulene så man har en nydelig spa lukt på hånden gjennom dagen. Vi bruker Bergamot olje som visstnok brukes i eterisk olje terapi for personer med utmattelse, ME og stress. Den kan låse opp negative følelser, gi energi og redusere stress. Jeg bruker den også i luft fukter for en frisk duft på soverommet. Siden jenta mi bruker det meste av døgnet sitt der, forsøker jeg å ha det så luftig og lett det inne som mulig. 

Denne teksten er min datters motto. Så det er ikke uten grunn at hennes ene Shakra armbånd har piler. Senga venter, håper på en god dag i morgen..

 

1 kommentar
    1. Sender mange gode tanker. Kan virke som vi er i samme situasjon på mange måter. På bloggen fremstår jeg nok mye friskere enn jeg er. Men det er jo bare en ørliten andel av dagen. Bloggen er et sted å unnslippe mye av det vonde. Håper dere får en bedre dag i morgen. Så om det bare er litt bedre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg