La de gode følelsene vinne!

Alle har vel kjent på negative følelser, smerter i kroppen, sinne, frustrasjon, tristhet og vonde tanker. De kommer snikende, ofte kjenner vi på dem og inviterer de inn. Lar de være der, noen ganger kanskje litt for lenge? Plutselig kan man kjenne på følelsen av at :” å nei, nå kommer det igjen! Nå kommer disse følelsene eller smertene”. Når dissen følelsene kommer, prøver jeg og anerkjenne de, men bare for en bitteliten stund. Jeg forsøker heller og stoppe de, gå over i et annet spor der positivitet og gode følelser har størst rom. Finne frem godfølelsen, gjøre noe lystbetont og noe som får hjernen min til å kjenne på de gode følelsene oftere og oftere, og la de andre få mindre plass. Det er kun jeg som kan gjøre noe med det, kun jeg som er i førersetet for hvordan jeg vil leve og hvordan jeg vil at mine dager skal være. 

La dagen bli fantastisk! La de glade gode tankene dine få styre denne dagen:-))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg