COACHING OG JOBB HOS ANNE BRITH

Denne dagen har bydd på alle følelsesregistrene mine, og igjen får jeg svar på hvorfor jeg har begitt meg ut på denne reisen. Dagen startet hjemme hos Anne Brith Davidsen, som jeg er så heldig å ha som coach i hennes Influencer program. Det har blitt litt pepp talk, deling av inspirasjon og en påminnelse av hvor hardt man må jobbe for å nå de målene du setter deg. En fantastisk inspirerende dag med en helt amazing gjeng:)

Mobilen har glødet i hele dag, men både hyggelig og ganske så lite hyggelige tilbakemeldinger på gårdsdagens avis reportasje. “Du sprer eder og galle” er en av favorittene ila dagen;-) Galgenhumor har jeg lært meg opp gjennom årene, den måtte jeg bruke på de styggeste kommentarene i dag. Det som har vært fantastisk er alle tilbakemeldingene jeg har fått av syke som sier de takker for håpet, de takker for at noen igjen tente gnisten som hadde sloknet hos dem. Dette gir meg ny motivasjon til å fortsette.

Takk for inspirasjon og støtte fra hele Influencer teamet i dag, dere er enestående!

Bare se på dette flotte 17.mai bordet arrangert av en helt aldeles nydelig dame som eier og driver Bordglede. Besøk henne på: https://bordglede.no/om-oss/

Takk til alle dere som føler håpet igjen! Veien til målet ditt er ikke lett uansett hvor du vil. Det er hard jobbing, dedikasjon og pågangsmot som gjelder. Det har jeg lært av den tøffeste dama jeg har møtt i dag:-)

God natt fine lesere.

Avslutt dagen med dette: Hvilke 3 ting er du takknemlig for i dag?

Hva ser du frem til i morgen?

Hvordan skal du nå målene dine for morgendagen?

Små skritt frem er fremdeles fremover, husk det:-)

Følg meg på Instagram: https://www.instagram.com/kampenforlivet_/  

Der er det 5 dager igjen av pågående Giveaway

Snapchat: Kampenforlivet_

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg