FESTIVAL KLAR MED BLOGGHUSET OG SISTE SJANGSE…

Regn eller ikke, støvler eller ikke…festivalklar er jeg uansett:-) Gleder meg til å møte flere både store og små bloggere og Influencere fra Blogghuset. Et uvant terreng å ferdes i for min del, men jammen på tide å utforske nye horisonter for denne frøkna her.

Foto: Side2Mote

What to wear? Fremdeles ingen aning, men fant litt inspirasjon, og egentlig er det samma søren hva man har på seg. Who cares? Flate sko og ingen bare legger må jeg nok gå for uansett med max 16 grader og regn;))

Skal du på Nebbenfestivalen? Kom da vel;-)

Følg meg på Snap, så kanskje du fristes til å komme innom:

Følg gjerne min Instagram:

https://www.instagram.com/kampenforlivet_/

SISTE SJANGSE FOR Å VINNE EN FANTASTISK PREMIE FRA EICCHOLTZ. TREKNING I MORGEN KL 15.00

Ha en nyyyydelig fredag fininger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg