HAR DU OPPDAGET DENNE? Kjapp sunn hverdagsmat

Mai er ofte hektisk med avslutninger og 17. mai rett rundt hjørnet.

Jeg sverger til rask sunn hverdagsmat, og har lagt min elsk på denne!

Halloumi ost er helt nydelig på grillen! Den blir sprø og litt karamellisert på utsiden og har en nydelig smak. I butikken finnes den som Classic og en med chilli

 

Bland noen gode grønne salatblader på en tallerken, spinat, ruccola og middelhavsblanding er nydelig

Jeg deler hele ostebiten i 3 skiver og griller de hele.

Sukkererter, eplebiter, karamelliserte nøtter og granateplekjerner sammen med osten er min favoritt.

Ønsker du å tilsette noe kjøtt er en god spekeskinke godt til

Prøv den også som grillspyd i terninger sammen med cherrytomater..Nam!!!

Nå skal jeg lete frem bunadskjorter og sølv, mulig de trenger en vask eller en runde med strykejernet;-)

Håper onsdagskvelden blir fin

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg