I ÅR SKAL JEG IKKE RØMME

Å ta tilbake livet,innebærer også ta tilbake alle høytider som har vært vanskelig de siste årene

De siste årene har jeg rømt fra alt som har med 17.mai og gjøre og oppholdt meg i Spania isteden. Da ungene var små var det bunad, pølsekiosk og leker med reklamepremier som stod på agendaen. Etter at sistemann var ferdig på barneskolen for 4 år siden har ikke dagen fristet, jeg var litt ferdig med den på en måte. I årene som har vært har det rett og slett blitt for sårt å se alle friske unger i bunad, og jenter som skal på sin første natt til 17. fest.

Nå tar vi 17.mai tilbake, og dagen har vært magisk. To smilende glade tantebarn med is i fjeset, jeg og min datter varme i hver vår bunad. Familiekos, nydelig vær og følelsen av hvor viktig tid med familien er igjen.

Min vakre datter:)

 

Håper dere alle har hatt en magisk dag:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg