JEG ER FANTASTISK!

JEG ER FANTASTISK!    JEG ER STERK NOK!

En veldig unorsk ting å si ikke sant? Vi skal jo ikke skryte av oss selv, eller si heie på oss selv…eller skal vi det?

 

Hvor mange ganger i løpet av en dag snakker du deg selv ned? Hvordan starter du dagen når du ser deg selv i speilet?

Oppdaget en ny rynke, en dårlig hårdag, er ikke vekten der du ønsker den skal være? Hva med arbeidsdagen din. Hvor ofte snakker du deg selv ned her, eller når du kommer hjem. Alt du skulle ha gjort, alt du burde ha gjort.

Alt dette er din INDRE COACH som snakker til deg. Hvordan skal du kunne bygge deg selv opp og bli den beste utgaven av deg selv hvis din indre stemme ikke heier på deg? DEN er viktigere enn heiarop fra de rundt deg, for det er den som gir deg den selvfølelsen du trenger for og ha TRO, PÅGANGSMOT og GUTS til å klare den veien du er på for å nå målene dine.

Alle er vi på en vei mot noe i livet. Er du på en vei fra syk til frisk? Er du på en vei fra indre stress og uro til ro og overskudd? Er du på vei fra utdanning til jobb eller på vei mot nye mål i utdanningen eller jobben din?

Uansett hvilken vei du er på er din indre stemme, din indre coach mye viktigere enn du kanskje tror. Veien du går er din, hvem er da viktigere som heiagjeng enn deg selv?

Her er jeg på gåtur langs kysten mens jeg heier på meg selv, høyt og tydelig! Ja, jeg fikk mange rare blikk på veien, men også mange som smilte med meg . Dette var min første tur vekk hjemmefra alene etter at jeg startet på min vei fra syk til frisk. Før dette hadde mine dager…i 13 år (!) dreid seg om å komme seg gjennom dagen, klare noe så banalt som å kle på seg og spise. I løpet av en uke med intens heiarop i mitt indre, kun fokus på den minste lille ting jeg fikk til, så endret min situasjon seg drastisk. Jeg begynte å føle og tro at dette skulle jeg klare, jeg skulle bli frisk!

Prøv deg frem, og start hver dag denne uka med armene i været, smil og fortell deg selv at du er fantastisk, du er sterk nok, du er rå, du kan klare det! Ta på deg rollen som DIN EGEN COACH!

Gjør mandagen like fantastisk som DU er!

2 kommentarer
      1. Tusen takk:-) Reisen har vært lang, og mye preget av 2 skritt frem og 1 tilbake. Jeg møter fremdeles på utfordringer, men det er vel også en del av livet. Med en god porsjon ståpåvilje og fokus på målet går det heldigvis:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg