DE KASTET MEG UT AV FACEBOOK GRUPPEN!

Hver uke bombarderes jeg med stygge kommentarer på sms, snapchat, under innleggene mine eller på mail. Jeg blir utestengt fra ulike Facebook grupper og får tydelig beskjed fra flere at NOK ER NOK! Men vet dere, jeg gir meg ALDRI!

Hvorfor?

Uansett hva du brenner for og hva du ønsker å dele med andre, vil det alltid være noen som er uenig, og det er greit. Det vil nok  også være de som må dele sitt indre sinne over på andre, uten å tenke over konsekvensene av hva de gjør.

Disse “haters” har stoppet meg mange ganger, jeg begynte å tro de hadde rett og at min vei til livet kanskje ikke ville fungere allikevel. “Bare vent, snart blir dere sykere igjen”! “Du burde meldes til barnevernet for den hjernevasken du holder på med til dine barn”. “Du er en skam og ødelegger for oss syke”….Listen er lang, og dette er bare den fine versjonen.

Men jeg gir meg ikke!

Hvorfor? For at flere skal få den muligheten jeg og mine barn fikk, nemlig LIVET, TROEN OG INSPIRASJONEN!

Min erfaring er at det som stopper mange, samt meg selv, var frykt. Redselen for at det ikke skal fungere, redd for at man må forbli i den situasjonen jeg var i.

Det er så mange ganger jag har følt på håpløshet og lysten til å gi opp. Mye av dette skyldes alle disse nett trollene som til stadig trykker meg ned. Dere skal ikke vinne lenger! Jeg skal vinne denne kampen, og jeg er jammen meg på god vei! Jeg skal fortsette å tale mitt budskap til alle som vil høre på meg.

Slik var livet mitt opptil 20 timer hver eneste dag

Dette intervjuet i Romerikes blad kom ut 4 mnd før jeg tok grep og endret livet mitt

DU KAN BLI DET DU VIL HVIS DU BARE TROR!  DU ER UNIK FORDI DU ER DEG! Jeg ser deg, jeg har vært der du er.

Jeg vil bruke min erfaring og kunnskap til å inspirere, spre håp og tro til alle dere der ute som trenger det.

Flere foredrag er på planen i mai, og jeg er nå så heldig at jeg er tatt inn i toppblogger Anne Brith Davidsens Influencer Program. Et råskinn av ei dame som virkelig har fått kjenne på kroppen hva nett troll kan gjøre med deg. Men hun gav seg aldri, hun reiste seg hver eneste gang og står i dag som en sterk rakrygget kvinne. Hun vant, og hun inspirerer meg til å følge samme vei.

Sammen skal vi skape drømmen, inspirere og motivere med all vår kunnskap og erfaring!

Det er så mange der ute som kjenner på en kropp som ikke spiller på lag, kjenner seg trøtte, slitne, energinivået synker, kroppen er vond. Jeg var der, jeg lyttet ikke til kroppen og endte med ME diagnose som varte i 13 år! Jeg kom meg ut av det, jeg er fremdeles ute av det og leve livet bedre enn før.  Jeg vil inspirere og motivere alle dere til og bli den beste utgaven av deg selv. Ikke leve ok, men amazing!

The only one stopping you…is YOU

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg