JEG KAN, KAN DU? + rabattkode til DEG

annonse

Følelsen av å kunne bruke kroppen min aktivt akkurat når jeg vil er helt amazing. I så mange år med sykdom har livet mitt vært så begrenset, og jeg har ikke kunnet trene eller være ute i naturen så mye jeg ønsket. Å være frisk igjen gjør at man lever på en helt annen måte enn før. Jeg er sikker på at jeg både ser, lukter og hører bedre..i alle fall er sansene mine vidåpne og suger til seg alle innrykk på min vei.

Å være tilstedet i nuet gjør at du virkelig SER ting på en annen måte, og ikke overser alt verden prøver å gi oss. Jeg håper virkelig ikke at mennesker der ute må ha vært syke, mistet noen eller hatt det kjipt før man innser dette. Gjør det beste ut av hver eneste dag

Nå dine mål, jobb målrettet. Du kan klare det! #conquerit

Du kan få 25% på treningstøy fra https://conquer.no ved å bruke rabattkoden: kampenforlivet25

Gå ut å snus på lukten av sol og sommeren som er på vei!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg