SPIRENDE INFLUENCERE TIL LUNCH

I dag skal jeg møte mange av oss i Anne Brith Davidsen Influencer Program til lunch, inspirasjon og en god dose herlig fremsnakk innad i gjengen:) Det er jammen ikke en lett jobb å bygge opp sitt eget “brand” på sosiale medier. Det jobbes virkelig gjennom hele dagen, 7 dager i uka! Så for de som trodde en Influencer bare klatter ned et innlegg og noen bilder hver dag så tar de veldig feil. Jeg har aldri før jobbet så dedikert og målrettet mot noe, utallige nettkurs og podcaster lyttes til hver eneste dag. Det er utrolig mye spennende å lære for en som absolutt ikke har benyttet SoMe for vekst tidligere.

sommerkjolen ryker…det er øspøs regn i Oslo i dag

Jeg har vært en av de som har fnyst litt av all galskapen på sosiale medier, og tenkt at jeg aldri skulle begi meg ut i denne verden. Nå står jeg midt i den selv, og forstår den på en helt annen måte. Skal du nå inn til folket med din stemme og ditt budskap på må du også sette deg inn i hva DERE lesere ønsker av oss.

Mitt mål med mine plattformer, min utdanning og etterhvert flere foredrag + bok er at DU skal få inspirasjon til å bli den beste utgaven av deg selv. At DU skal se at det er DU som sitter på nøkkelen som kan endre livet ditt fra ok til fantastisk. Det høres kanskje litt halleluja ut, men jeg har gått denne veien selv og den er langt fra noen søndagstur. Den handler om innsikt, lære seg selv å kjenne på et nytt plan og finne frem alt kruttet som ligger i oss alle. Jeg vil gi deg alle tips og råd jeg selv har erfart på veien:-)

Følg med gjerne på Instagram for mer inspirasjon og motivasjon:https://www.instagram.com/kampenforlivet_/

SnapChat:

Ha en fin dag alle:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg